Arkadaşlar bebeğim genelikle günde 2defa kakasını yapar bugün sabah 2 defa öğleye yakın 1defa ve az önce yine kaka yaptı diğerleri fazla cıvık değildi ama az önce yaptığı cıvıktı bezden pantolununa bulaşmış ateşi huzursuzluğu yok anlamadım bende sadece anne sütü alıyor herzamanki seyleri yemiştim farklı bişey tuketmedim yani neden olmuş olabilir ki