Aklimdasin Ocakta tencerenin yerini değişirken kaynayan çaydanlığın buharı ile kolum yandı. Hametan sürüyorum ama iz kalır mı sizce😒https://resimyukle.io/r/aCk5P00bsg
Teemo07 Aklimdasin babaannem kaynar su ile yanmıştı. Mumun erimiş haliyle hakiki zeytinyağını karıştırıp sürdüm demişti. Hiç iz yoktu vücudunda. Belki nette daha detaylı açıklaması vardır aklımda böyle kalmıs. Geçmiş olsun.
Minnosannesii Aklimdasin benim elime kızgın yağ döküldü 1.derece yanık oluştu.Doktorun verdiği krem haricinde silverdin kullandım.Çok az belli,belirsiz bir iz kaldı.Kişiden kişiye değişiyor bence iz kalıp kalmayacağı.Geçmiş olsun
Annekus Aklimdasin kantaron yağı iz biraktirmiyor annem ikinci derece yanmıştı sindi hiç iz yok bacaginda