Beno Kızlar doğum sonrası gecer sandım ama üç ay oldu kokulu bir akıntı var şuan kadın dogumcuyada gidemiyorum.aile hekimim acaba bir ilaç yazarmi böyle bir durum yaşayan varmi
Minnosannesii Beno Büyük ihtimalle mantar vardır.Kadın doğuma gitmeniz en sağlıklısı.6 senedir uğraşıyorum zamanla daha çok ilerliyor.Yeni başlamışken ilaç tedavisiyle kurtulun bence.Geçmiş olsun
Beno Minnosannesii yaaa bayram sonrası hemen gideyim o zaman ilk kez böyle oldu çok rahatsız edici günde yirmi kere çamaşır degistiriyorum
Minnosannesii Beno Kaşıntı varsa eczaneden travazol yada mantazol krem alabilirsiniz.Eger yoksa sadece akıntı için yıkama şampuanı var bana iyi geldi.Sadece fiyatı biraz pahalı.Geçen sene 150tl’ye almıştım.
Beno Minnosannesii sadece akıntı var ağrı sızı kaşıntı hicbisey yok acaba eczaneden birseymi alsam kullansam
Minnosannesii Beno dediğim gibi yıkama şampuanı alabilirsiniz Sebamed kullanıyorum ben çok memnunum.Kaşıntı olmaması çok iyi.Yoksa dayanılmaz bir hal alıyor.
lizbonn Beno merhabalar aynı durumu ben de yaşıyorum. Sadece sarı yeşil akıntı var. Doktora gittiniz mi? Ve hangi ilacı kullandınız?
Beno lizbonn merhaba doktora gitme fırsatım olmadı iki hafta sonra kendiliğinden geçti bol su tükettim.sanirim doğumdan sonra sık rastlanan bir durum başka kişilerde yazmış
baloglusss lizbonn benden smear testi aldı ağır enfeksiyon çıktı fitil verdi genelde yeşil olur akıntım benimde ve ekstra yara çıktı
Beno [silindi] ben yikiyordum duşta meğer yikamamak sabun dus jeli falan surmemek lazımmış öyle kendiliğinden geçti dikkat edince🤗