Merhaba anneler öncelikle sadece meme ile uyuyan (1.5 yaş) oğlumu dün akşam son kez meme verip uyuttum 1-2 aydır kesmek istiyordum zaten dün gece artık buna başladım tabi ağladı huysuzlandı Pınar çocuk devam sütü ile halletmeye çalıştım biraz biraz içti tabi ama istediği meme idi bi şekilde uyuttum daha doğrusu yanıma aldım üzerime yattı,biraz masaj falan ile sabaha karşı uykusunda çok huysuzlandı zor olsada sabah ettik gün içinde zaten bir kere emiyordu o da öğle uykusuna yatırırken onun dışında kahvaltı yemek vs bugün memesiz öğle uykusuna zor yattı normalde 2.2.30 3 falan yatırırdım bugün geç oldu ninni açtım,yatağına koydum daha sonra en son yine üzerimde uyudu kaldı nasıl bi yol izlemeliyim sizce gece süt mü versem su mu artık gece beslenmesinide kapatmak istiyorum ayakta sallamaya alışkın bi çocuk değil tecrübeli anneler bu dönemde yaptığınız yaşadığınız tecrübeleri benimle paylaşırsanız çok yardımcı olursunuz büyük bi kafa karışıklığı içerisindeyim çünkü😐