Gzm17 ben akşamları babası varken gieiyorum genelde ama gündüz girmek istedigimde uyutup besigine koyunca kamerayı açıyorum dusakabinin kapılarını acip gorecebilecegim bir yere konumlandiriyorim telefonu. Aklım kalmıyor acaba uyandı mi diye ordan izlenerek dusumu hızlıca alıyorum. Kamera büyük rahatlık. Tavsiye ederim. Gerçi son zamanlarda kameraların güvenirliği hakkında paylaşımlar görüyorum ama. Bilemiyorum..