Feyekum Yanında çalıştığım halde durdugum.haldr ağlıyor normal de bana düşkün değildir hareketli sınıftan çıkıyor ara ara arkadaslrr8na ara ara vuruyor napacam bilmiyorum
Fenciannee Ben de bununla ilgili bir post açmıştım yani kresle ilgili. Deneyimi ya da bilgisi olan benim son postuma da yorum yapabilir mi🤲