Birbebetoannesi 1 yaşında oğlum nereye gitsem peşimde, wc yi bile kapıyı zorluyor ağlıyor bir dk kalmadan diğer oda da bitiyor eşimde bile durmuyor 5 dk nefes almak için balkona bile bırakmıyor :( bağlı olmasını isterken bağımlı mı oldu bana acaba