Sabaha karşı post açtığım için cevap gelmedi . Kızlar bebeğim 4 ay 20 günlük doğduğundan beri sürekli bağırıyor normal bağırma değil bu çığrınıyor resmen . Etini koparıyorlar sanki … Özellikle uykudan uyanınca daha çok oluyor bu . Bu bağırmalar ne zaman geçer Allah aşkına söyleyin valla bunaldım artık ya . Zaten çok huysuz bir bebek koyduğum yerde durmaz hep ağlar ne zaman geçer bunlar ? Küçücük bebekten o ses nasıl çıkıyor anlamıyorum uğunuyor resmen .