alptoyyy kızım 5 yaşında geçen ay girdi ben 20 TL ye alıyordum . Şok oluylrum şuan fiyatını görünce. Hatta kızıma cicibebe alıyordum binden kırmızı büyük kutulu 7 buçuk liraydı ya geçen gözüm çarptım 35 yada 37 liraydı yuh dedim geçtim . 500 Gr Bebelac i ilk 15 TL ye almıştım 1 yaşında bıraktı mamayı en son 20 olmuştu