Shewolff ilk kızımda kitap okurdum yayana yatağa uzanıp resimleri gösterirdim. Hatta 2 aylıkken okuduğum hikayeyi okuya okuya ezberlemişim şuan 2,5 yaşında hala geceleri ezberimden onu anlatıyorum. Bir birey gibi ne yaptığımı anlatırdım tüm gün😇 oyun halımız vardı ona yatırır şarkı söylerdim. Ellerine birşeyler vermeye çalışırdım, En ince ses tonumla severdim gıdısını öperdim koklardım🥰 bir bebeğim daha oldu 3,5 aylık. Tüm gün koşuşturmacadan hiçbirşey yapmıyoruz sadece ablasını izliyor kucağımda kafasını sallaya sallaya 😊