efeninannesi06_ ya ben hamileliğimin 6. Ayında eşimden boşanıp baba evine geldim , 2 hafta önce doğum yaptım , o yüzden lohusalığım zor geçiyor malesef , yolda babasıyla çocugunu gördüğüm herkese kafamı çevirip ağlamaktan usandım , bebeği emzirirken bile ağlıyorum aklıma babasız büyüyeceği aklıma geliyor , dedesi yani kendi babam kucagına alınca içim sızlıyor , delirmek üzereyim , atlatamıyorum ne yapıcagımıda bilmiyorum çıldırıcam artık