Kızlar 2,5 aylık oğlum var doğduğundan beri sağ yanağı hafif şiş çene altındaki yer de de biraz var doktora götürdüm bezeler var dedi kan tahlili yaptır dedi yaptırdım bişey çıkmadı ama araştırdığımda kötü şeyler yazıyo böyle bir durumda karşılaşan var mı