Bize en az 15-15, 20-20 dk olmalı demişti doktorlar ve emzirme danışmanı, 30-40 dk arası oluyor tabi. Ama benim oğlum zamanla o süreyi kendisi kısalttı. 1. Ayından sonra 10-10 dk kalıyordu en fazla, suan ise 5 dk da bitiriyor bie memeyi 😅Bir meme bitmeden diğerini vermeyin ama tavsiyem. Çünkü sütün yağlı kısmı en sonlarında çıkıyor. O da en besleyici ve kilo yapan kısmı.