Hazel1 lohusalıkmış daha erkenmiş 40lıymış hiç dinlemeyin sadece çok sıcak saatleri tercih etmeyin bence. Psikolojik olarak sizin için de iyi ben karda doğum yaptım ne beni ne bebeğimi çıkartmadılar üstüne de ev dolup dolup taştı bi dinlenmeme bile izin vermediler hayatımın en kötü 40 günüydü kimseyi dinlemeyin bol bol çıkın gezin yavrunuzla