SerapSalih cnsymn suan benim oglumun heryerinde var anne sütü aliyorsa toksit eritem denirmis ondan olmus sut yaparmış. Bizim baya yayildi ama geciyo korkmayin.
cnsymn Aycan1419 tüm vücutta yok. Olabilir mi? Sadece kolunda bu kolunda var. Bilemiyorum en iyisi bir sağlık ocağına göstermek.
SerapSalih cnsymn evet oluyor bizimkinde uzun surdu baya kulaklari iltahap oldu hep doktor krem verdi. İnşallah uzun surmez sizinki de 37 gunluguz biz.