Arkadaşlar merhaba bebeğim 8 buçuk aylık abimin düğünü var bende sadic olucam ama bebeğimi düğünde sürekli emziremicem giydiğim elbiseden dolayı bu yüzden ona ek gıda dışında ne veriosunuz yani hazır mama mi yoksa hazır süt mü veriliyor? Yani bu marketlerdeki hazır sütlerden pastörize edilmiş onlar olur mu? Yani bu aralar çok düğün var ek gıda versem dahi sütün yerini almaz çok tecrübesizim ne yapmalıyım?