Bebeğim 6 aylık… uykuda hep bi problemliydik. 2 haftaya kadar desteksiz de uyuyordu ama sık uyanan bi bebek maalesef 2 saati asla geçmez uykusu. Bugünlerde geceleri çığlık çığlığa ağlıyor bağırıyor tek gece de değil gündüz de öyle :( uykuya dalacak diyelim tam dalmak üzereyken basıyor çığlığı (ayakta sallıyorum artık) uykudayken acıkıyor emziriyorum emerken ağlamaya başlıyor.. diş desen 2 aydır salyalı diş yok… başka belirti yok… bilmiyorum nesi var uyku terörü mü ne bu ya :( help