Hangi siteden aldınız trendyolsa yardımcı olabilirim ben de yatak almıştım kırık geldi asistana yazdım iki güne kırık parçalar geldi ürünü kurmayin demişlerdi ürünü kurunca yatağın altı eksik çıktığını gördük birdaha yazdım sürekli yazdım en sonunda para iadesi oldu üründe elimizde kaldı geri iade istemediler