Seyda-ygz22 Merhaba bebeğinizde 2. Ayında emmeden hemen çıkmak isteme gibi sorunlar yaşadınızmı benım bebegım onceden saat bası emerdı suanda 2 saatte bır emıyo oda 5 dkka da cıkmak ıstıyo bunu yaşayan var mı geçermi
Seyda-ygz22 Eliz13 hep aynı şekıldeydı 2. Aya gırdık asıları olduk çocuk huy degıstırdı gündüzleri rahat uyku uyuyan cocuk zor uyur oldu
Eliz13 Seyda-ygz22 bizde öyle gündüz en uzun 1 saat uyuyor 3 aylık olacak sanırım normal tüm bebekler de oluyo ataklar