Beyzaelifsevde Kızlar selam bebişim 3 gündür çok aksi ağlıyor sanırım derdi gaz . 4 ay 21 günlük. İnternette kimyon ve şekerli su tarifi var. Çok karşıyım böyle şeylere hiç su bile vermedim bu zamana kadar ama bunu versem mi bilemedim ? Yapan var mı hiç?
Emel38 Beyzaelifsevde kimyon çayı verin 1-2 kaşık sabah aksam.sizde için kimyon çayı.ben kullandım 8 aylık olup gaz sorunumuz kalkanadek..