Turunckafam Allah Allah ben fotoğraftakileri direk ısırığa benzettim. Korkmayın önemli bir şey değildir, doktora gittiniz mi bugün? Azı dişleri çok zor çıkıyor bu arada, kızımda en sıkıntılı geçirdiklerimiz onlardı. Kızarıklıklar dişten değildir sanırım bilemedim, yine de bu kadar endişe etmeyin hepsi geçiyor inanın. Bir doktor görseydi iyi olurdu, hem içiniz rahat ederdi