Nesli06 bende sizin gibiyim bebeğim 16 aylık yaramaz değil . Huysuz ve inatçı ,delirmek üzereyim su iki ayda çocuğa ne olduysa artık kızıyorum , bağırıyorum kolundan tutup potuttururum ama inanın umurunda bile değil öyle bir çocuk başka çocuk ağlar kaçar benimki inadına gözüme bakabak yapıyor yine . dişlerimi sikmaktan iki haftada kırıldı ya