Hanımlar kızım 13 aylık. Sallanmaya alıştığı için şuan hamak beşikte sallanarak uyuyor ama artık hamak beşik kilo aldıkça taşımamaya, ipleri kopmaya başladı. Geçen gün içinde uyurken koptu ipi Allah’tan altında yatak vardı hiçbir şey olmadı şükür. Bana 1-3 yaş arası kullanabileceğim önerebileceğiniz beşikler var mı? Sallanır olması lazım. Şimdiden teşekkür ederim :)