Damla_salman Arkadaslar bebegim cok uyuyo daha 11 gunluk emzirmek icin bile uyandirmaiyorum ezmirmedigim icinde sarlik oluyo sizce ne yapmaliyim
Terazianne06 Damla_salman benim bebeğimde çok zor uyanıyordu ama neler yapıyordum artık anlatamam . Topuk çimdiklemek üzerini soymak çıplak bırakmak bir sürü şey deneyerek uyandırıyordum uyandırın döktürün karnını sakın bırakmayın kendi haline
guzelllanne Damla_salman uyandırmak için altını aç ayaklarını sık popsunu hafif pışpışla ama mutlaka uyandır eğer hala uyanmıyorsa duşa girdir sarılık ilerlemesin kuzum ya da sağ bir şekilde yedir sütünü
Asyaveannesi04 Damla_salman üstünü çıkarın bezini açın ben öyle yapıyordum Allah korusun sarılık olur
Oznur_0708 Damla_salman altını açın topuklarını parmağınızla hafifçe vurun veya sırt etlerini mıncıklayın hemşire bu şekilde yapıyordu
momy_16 Bi sekilde uyandırıp emzirmeniz gerekiyor sarılık yükselmesin diye benim oğlum da cok zor uyanıyordu