cicekbahcem Banu43 bir yasa kadar dediğiniz şekilde fizyolojik doz olarak devam ediyor. Bıngıldak durumuna göre bir yaşında kan tahlilinde doktorunuzdan mutlaka bakılmasını isteyin. Bizim düşük çıktı hem vitamin değiştirildi hemde dozu arttı
Bebegimm1 Banu43 d vitamini dogdugunda baslaniliyor o 3 damla olarak veriliyor.siz 4 aylikken basladiginiza gore demir kan ilaci olmasin o ilacin kutusuna bakin ne yaziyor eger demir ise kilosuna gore veriliyor