Efemburcu Dogum yapalı 7 ay oldu ilk 4 ay oldu artık olmuyor Hamilelik testi de yaptım negatif ne yapmalıyım
Mavi53 Efemburcu aynısı bende öyleyim 3 ay oldum 2 buçuk aydır olmuyorum kızım 8 aylık . Test yaptım negatif olcak gibi hissediyorum akşamları sabah bişeyim olmuyo
Bir_prens_bir_prenses Efemburcu peki ilk olduğunuzda nasıl geldi acaba? Benmde sorunum var 9 ay oldu doğum yapalı ilk regl olcam ama kahve akıntı gibi geliyor 3 gündür sizinki nasıldı acaba