Kaplanhavva Kızıma 6 aylık kınası yaptım.. Kına annesı 3 tepsi esya getirdi bebegıme..tepsiler boş gitmezmiş ya ne bilim. Sarma.. Borek tatlı VS… Yaplcakta bu tepsiyi gerı babannnemi yapar goturur..