GULCE02 Kızlar 7 ay 15 günlük bir oğlum var sabah öğlen akşam 3 defa ek gıda verıyorum azmı siz neler veriyorsun kaç defa besliyorsunuz
mamanveutdormir GULCE02 8 aylıkken 2 defa mama 2 öğün 1 de ara öğün yapıyordu. şu an 9 ay 10 günlük 2 mama 2 öğün 2 ara öğün yapıyor kahvaltıda falanda yediklerimden veriyorum. 7 aylık için 3 öğün fazla geldi doktorunuz mu söyledi bu şekilde size ?
GULCE02 Dondurmalikahve benim sütüm yetmiyor alerji maması kullanıyoruz fakat agzına bile sürmüyor tadı kötü diye bu yüzden 3 defa veriyorum verdiğim şeylerde kısıtlı maalesef herşeyi veremiyorum
GULCE02 mamanveutdormir evet canım çünkü mama içmiyor beni emiyor ama sütüm çok az olduğu için 3 defa ver dedi
161121 GULCE02 kahvaltı da yumurta zeytin labne peynir pankek tarzı öğlen tarhana sebze çorbası köfte akşam üstü meyveli yoğurt tarzı yada irmikli muhallebiler yapıyorum
161121 Bkmezc eline vererek denettirdim ilk başta, daha sonra küçük parçalar halinde vermeye başladım çok az yiyor zaten