50-50 Kızlar oğlum 9 aylık 4 aylıkken sancısı ve salyası başladı hala patlatamadı çok acı çekiyor uyku falan kalmadı size nasıl patlatmak üzere gibi geldi bana kaç gün sürer acaba patlaması
Kuzeyataannesi 50-50 Canım sağ tarafta aft mi var, ben mi yanlış görüyorum, resimde de öyle görünüyor olabilir, sağ taraf patlamak üzere, solda aft görmüş gibiyim sanki…
birannebirmelek 50-50 alt iki dişimiz nasıl çıktı patladı anlamadık hiç bir sıkıntı olmamıştı. Şimdi üst iki dişi çıkacak maf oldu yavrum ishalden ateşimiz yok ama ishal oldu Pazartesi’den beri iştahı azaldı
Melikeeeecansuu 50-50 evet alt diş üst dişte cok zor cıkarıyorlar buyuk oldugu ıcın ben 3 ay cektım ust dısten😔
50-50 Kuzeyataannesi ilk bebeğim çok tecrübesizim elime bi sertlik gelmiyor ama diş mi çıkacak aft mı bilemedim
Kuzeyataannesi 50-50 Bir sağlık ocağına götürse keşke , aft gibi geldi bana, pamukçuk da diyorlar, o çok can yakar, tıp merkezi falan bir göster derim ben,