Merhaba kızlar son ilişkimin üzerinde 26 gün geçti. Neredeyse 1 ay. 24 Haziran’da adet oldum hala da adetliyim devam ediyorum. Bugün test yaptım negatif çıktı. Ayrıca ilişkiden 10 gün sonra da beta bakilmisti <0.2 çıkmıştı o da. Sizce hamilelik olabilir mi olsaydı şimdiye kadar çıkmaz mıydı? Hap ile korunuyorum bu arada.