Bercestee Bebeğim uykusunda inleme benzeri sesler çıkarıyor. Sebebini anlayamadım bi türlü. Bi yerimi ağrıyor, sancımı giriyor…🥺Kızlar bebek neden inlerki uykusunda😞
guzelllanne Bercestee benim bebeğimde öyle canım ağlıyor bazen hatta annem melekler hem güldürür hem ağlatırlar dersi korkma bir şeyi yoktur 🤗
basaksahinx Bercestee benimki de 3 aylık izleyince odasına gidip bakıyorum yatağına normal uyuyor anlık birden ağlıyor susuypr rüya mı görüyor acaba. Eşim diyo sütlerini elinden alıyorlar heralde 😂
PrenssAnnesi 24 günlük oğlumda da aynı olayı ara ara yaşıyoruz doğduğundan beri. çocuk doktoru gazı olduğu zaman inler dedi bize
Bercestee @“basaksahinx”#p21274268Neyini alıyorlarsa geri versinler oğlumun 😂İnleyince telaş yapıyorum gidip nefesini falan dinliyorum , odanın kapısında nöbetteyim
nazlimom_ Bercestee bizimde öyleydi ilk doğunca doktor kakasını yapamadiği için inliyor demişti kaka yapınca geçti