UmayGmz Kızım en son sekiz aylıkken götürmüştüm 8 kilo çıkmıştı şuan dokuz buçuk aylık 8200 kilo sabah zorla yediriyorum akşam zorla yediriyorum yemiyo diye çok sık emzirmiyorum ama gene yemiyor sıkıldım bunaldım neyi yanlış yapıyorum 2 ögünü zaten zorla yiyor ara ögünde ypgurt yerse anca yiyor çevremdeki herkes iyi bakamamışsın diyor zaten hayatım son 3 aydır çok sallantılı geçti tam ek gıdaya dönemine girerkek olumsuzluklar yaşadık düzensiz di hayatımız çok hareketli hiç durmuyor 2 dk oturarak oyun oynamıyor sürekli ayakta biyerlere tırmanıyor napacağımı şaşırdım int araştırdım 3 ana ögün 2 ara ögün şekilde beslenmeli diyor nası olucaksa o siz nasıl yapıyosunuz yardım edin bana
betuuls UmayGmz kilonun ek gıda ile direk alakalı olduğunu düşünmüyorum. Oğlum 1 yaşına girecek yakında çok güzel yiyor ama 8.350 gr. Bence direk ona bağlayıp moralinizi hiç bozmayın. Hareket, genetik, diş, hastalık bir çok şey etkiliyor sonuçta.
Minikooo UmayGmz benim oğlumda şuan 5 ay 6 günlük. İki hafta sonra bende tadımlara başlıycam ama inşallah zorlanmam bende merakla bekliyorum bu sürecin nasıl geçeceğini
sevim_kos UmayGmz Bebeklerin 6. aydan sonra kilo akımı yavaşlar. Çok hareketli diyosunuz o kadar hareketli bebeğin kilo alamaması çok normal doktorumuz bize böyle söylemişti.
Elisaemine Bence çok dert etme. Bebeğinin yememesi muhtemelen dişe bağlıdır. Tanıdığım bir arkadaşımın 2,5 yaşındaki bebeği 7 kilo yani kimseye kalmamış senin anneliğini sorgulamak. Her bebek farklı büyüyor. Merak etme düzelecektir herşey. Formül mama kullan öğlen bisküvi meyve karışımı yap akşam üstünde kabak patates havuç çorbası yap kısa zaman da toparlar. Ama çorbaya mutlaka kuzu kemik suyu kullan şifa olur inşallah
UmayGmz Elisaemine teşekkür ederim bugün tartıldık okadar kötü hissettim ki anlatamam umarım kısa sürede toparlarız sağlığı yerinde olsun da çok önemli değil aslında ama genede takıyorum işte dediklerinizi dikkate alıcam ☺️🥰