Asel_ikra Sevgi zaten bir anda biten bir şey değil öyle bitti deyince nefret edesin. Ama gururlu bir kadın gibi “bitti” diyememişsin.
Ayrıca adam tabi pişman gibi yapacak ,yapmazsa seni nasıl geri döndürebilir ki?
Böyle bir olay olmasaydı emin ol sana yardımcı olmak isterdim kıskançlık (bu kadarı) güzel bir şey değil çünkü ama zaten o adam hiç bir şeyi hakketmiyor ki senin kıskançlığı hakketsin.