gurbetcimami Kızlar 18 haftalık hamileyim şu an doktardan geliyorum idrar yolu enfeksiyonu var dı onun için doktorum göndermişdi hastaneye idrarımda biraz kan görünmüş böbrek taşı olabilir dedi sonuçları bekliycez bir hafta başına gelen var mı böbrek taşı çıkan
leopar gurbetcimami normal cnm ben kum atmıştım ama çok dikkat etmen lazım bunlar etken doğuma sebeb oluyor diye tedavini aksatma 🙏🏻
leopar gurbetcimami korkma cnm tedavi ol tabi doktor muhtemel ilaç verir enfeksiyon için ve taş içinde bol bol su iç der geçer ama eğer tedavi olmasan bu ağrılara sebeb olur ondan 🙏🏻Çok çok geçmiş olsun
gurbetcimami leopar zatn antibiyotik kullandım geçmeyince doktor hastaneye gönderdi işte orda da öyle dediler. Sonuçlar çıksın da baklm eğer taşsa ona göre olurm tedavi . Çok sağ ol canım allah razıı olsun 😇