bambiii Kızlar, benim büyük iri gözlerim var ama gel gör ki göz altlarım çok kötü durumda ve mor. Anne olduktan sonra daha da bir arttı.:( aranızda dolgu yaptıran varmı? Bitkisel krem vs aldım hep boşa para.
Minnommmm bambiii merhaba ben yapdirdin iki kere gercekden cok ise yariyor o cokusluk o siyahlik hepsi gitdi neler neler suruyordum kapatmak icin artik gerek kalmiyor bide baya uzun sure gidiyor birini yapdordim 6ayvsonra ikinciyi yapdordim nerdeyse iki sene olucak ama hala dolgu ise yariyor turkiyeye donusde yine yapdirmayi dusunuyorum verdiyim parayi sonuna kadar hak etdi
Bhr28 bambiii eşim yaptırmıştı, fena olmadı😅tabiki önceki haline göre iyi duruyor. İlk gün biraz şiş gibi duruyordu , sonra düzeldi . Krem falan gerçekten çözüm değil.
Girlpower bambiii arkadaşım yaptırdı geçen sene 2 bin TL verdi eh işte biraz düzelme oldu 6-7 ay sonra o da gitti para da çöp oldu yani keşke yaptırmasaydım diyodu
bambiii nesnes işe yarıyor mu yaramıyor mu öğrensem direk yaptıracağım çevremdede yok bunu yaptıran maalesrf.
Minnommmm bambiii azerbaycanda yapdirmisdin en son bir sene once gecen yazin izmirde fiyati sordum 2000tl soledi simdiye her halde firlamisdir fiyati.bide iyi yapdiran bi yerde yapdirmak lazim cunki iyi yapilmazsa iz gibi kaliyor dolgunun iynenin yeri belli oluyor kotu goruntu
bambiii Bhr28 asla değil para tuzağı yaptırayım ışıl ışıl parlayayım diyorum ne kadara yaptırdı acaba ?
bambiii Girlpower sanırım çok iyi Bir yere yaptırmak gerekiyor. Bende ondan korkuyorum ya işe yaramazsa diye.
Bhr28 bambiii onu hiç hatırlamıyorum maalesef. 3 ay falan oldu yaptıralı belki daha fazla da olmuş olabilir
Girlpower bambiii iyi bir yere yaptırdı aslında Nişantaşı’nda baya iyi bi klinikti hatta kuzeni göz doktoru o yönlendirmişti oraya iyi diye belki kendi yapısal bişeyidir göz altları çok mor işe yaramamış olabilir onda