Ben çatı katında yaşıyorum benim ev ekstra sıcak oluyor örn; dışarısı şuan 31 derece benim ev 33 vardır çünkü çatı eğik ve tavan basık oyuzden klima aldık oğlum rahatsız oluyor uyuyamiyordu . Klima takılırken 22-25 derece olsun dedi bebekler icin oda sıcaklığı fakat bana fazla geldi soğuk oluyor oda 30 yapıyorum , 1 aydir bu sekilde kullandim 25 -30 arası . Siz kaç derece yapıyorsunuz?