Sedagenco Merhaba arkadaşlar adet günüm üstünden 2 gün geçti test yaptım hemen birşey çıkmadı yarım saat sonra çok silik 2. Çizgi çıktı acaba test mi bozuk bişey varmıdır bakarmısınız [https://mutluresim.com/images/2022/07/01/gbZrX.jpg]
basaksahinx Sedagenco ilk 5 dk dan sonra kuruma çizgisi oluyor pek önemli ddğil diye biliyorum :( erken gebelik testi ile tekrar deneyim varsa
findikurdu Sedagenco kuruma çizgisi olabilir ilk 5 dk içindeki sonuc geçerli oluyor isterseniz erken gebelik yapın onda daha belli olur
YavuzCagan Sedagenco benımde öyle olmuştu canım ve doğru cıktı hamileymişim alma imkanın varsa tekrardan alıp 1 hafta sonra tekrar dene daha garanti olarak şansın varsa kan testi ver ama bence var 🤭
Sedagenco basaksahinx poşetin üstünde 5 20 dakika bekleyin yazıyordu bende merak ettim doğrumudur acaba diye
findikurdu Sedagenco bilemedim o zaman genellikle 5 dk diye düşündüm biliyorum Tekrarlayin isterseniz
1prensannesi07 Mrb kozlar bnmde 29 hazrn kan testi verdim beta 0.10 ckti e nabizdan baktım ama anlmdm ne olduğunu gebelik varmi yokmu bilginiz varmi acba 😔
Sedagenco 1prensannesi07 değerinin 5 ve üzeri olması lazım 0.10 adet olacağın zaman çıkıyor adet olmak üzeresindir