Selam kızlar önceden adet olunca 1 gün sancidan perişan olurdum o kadar. Ama şimdi sancı çekmiyorum.(keşke cekseydim)
-Asiri sinir
-Asiri yeme isteği
-Duygusallik
-Depresyon
Yani 1 yıldır her adetim rezil geçiyor kızlar öneriniz var mı? Bu sebepten doktora gidilir mi hormon testi vesayre.
Günüm şaşmaz kanamam orta olur yani olması gerektiği kadar o anlamda sorun yok. Öneriniz var mıdır ? Şimdiden teşekkürler 🌹