Arasbeyinannesi amaaannbeesende konu ne ki cok merak ettim illa destek alan mı yazmalı belki yasayıp baska çözüm bulan vardır
amaaannbeesende Arasbeyinannesi özel bir konu değil cnm 9 aylık bebeğim sürekli ağlıyor kaç defa dr gittim sorun yok dediler ama sürekli yani destek almalı mıyım nasıl bir yol izleniyor onu merak ettim