Dün bebeğimin 2. ay aşıları yapıldı. Gün içinde de akşama kadar huzursuzdu 10 dakika uyumadan çığlık atarak uyandı hep ama gece tam bir felaketti sabaha kadar ağladı hiç susmadı normalde de kolik ve çok ağlayan bi bebek ama bu sefer daha fazlaydı hiç uyumadı ve emmek de istemedi memeyi almadı hala da aynı zar zor veriyorum memeyi 2 çekip bırakıyo. Sizde de aynı şeyi etkiler oldu mu acaba ateşi 37’yi görmedi hiç ama ben çok huzursuzlanıp ağlayınca bi çay kaşığı calpol verdim. Bu etkiler kaç gün sürer acaba ve meme reddi aşıdan mıdır?