tlymls Edebiyattt bence kişiden kişiye değişiyor göğüslerin terbiye olduğu zaman dilimi..sizin de zamanınız gelmiş demek ki içiniz rahat olsun 🤗 emzirmeye devaammm💖
Bgmce Edebiyattt içiniz rahat olsun gogusleriniz terbiye olmuştur viski bez sayısı yeterliyse doyuyordur 🙏
Edebiyattt OnderArasinAnnesi ben de korkmuyor değilim valla. 1. Ay aşısı bir şey yapmaz demişlerdi günlerce ağladı durdu.
OnderArasinAnnesi Edebiyattt gitmeden muhakkak ağrı kesici ateş düşürücü ver canım ben verdiğim halde aşıdan 4,5 saat sonra ateşledi 2 gün huzursuzluk devam etti