ebz09 burdada var suriyeli (almanyada) ama calismak zorundalar yoksa yolluyorlar. Ve merkel ozaman ben cok istemiyorum az gelsin demisti iyi hatirliyorum. Burda parcaliyorlar kendilerini oturumu alsinlar diye, öyle alman vatandasligi hemen verilmiyor. Biz esimle alman vatandasi olduk, inanirmisiniz herseyimi sordular kagit kürek istediler, öyle yok gayrimenkul alana vatandaslik veriliyo yok bilmemne. Kimlik sahibi olmak bukadar basit olmamali bence