asell03 İlk defa başıma geliyor 12yaşımdan beri ben genelde 50 günde bir regl oluyorum nadirdir düzenli oldum dönem doğum yapalı 14 ay oldu
Nesrinimsii asell03 2 kere sayılır mı bilmiyorum ama adet bittiğin de 15.gün pembe lekelenme olmuştu. Sancım var leke var ama devamı gelmiyordu. Hamile olduğumu yerleşme kanaması olduğunu bile düşünmüştüm 🤷🏻♀️
asell03 mavikalp11 ay ne bilim uzun vadede regl olmadığımı bilirimde bu garip geldi neyse bi kaç sefer daha olursa doktora giderim 😀
mavikalp11 asell03 1 ay icinde 3 kere olunca bende korktum ama sonra duzene girdi 😀 dogum sonrasi hersey olabiliyor