Sineklik taktir tum camlara…
Ve bakon kapisini 1 saniyelik bile acik birakma… asmaya mi ciktin misal,hemen kapat ardindan…
Veeee prof.ilaclama sirketi cagir, evini ilaclasinlar, 6 at jadar kaliciligi oluyor, sinek evine girdiginde zehirlenip ölüyor…
Bu ilaç insanlara ve insan yavrularina zararsiz, evindeki beben zarar gorecek diye korkma🤗