Benim kızımda da hem reflü vardı hemde kolik bir bebekti. Eğer kolikse 3. Aydan sonra gaz problemi çözülecektir. Sabır gerektiriyor gerçekten mutlaka gaz damlası kullanın rahatlatacaktır. Biz biogaia kullanmıştık. Ama bir çok gaz damlasını denedik sab simplex te iyi gelmişti. Doktoruna danışarak kullabilirsin. Reflü için mutlaka reflü yatağında yatmalı, bebek arabasıyla gezmek, banyo yaptırmak, masajlar iyi gelecektir. Ayrıca kustu diye sürekli emzirmeyin. Ve çok emzirilmemeli 2 meme veriyorsan teke düşür az ama sık beslensin. Bu şekilde Kusması biraz olsun azalacaktır.