Kaç gündür ne uyuduğumu ne yendiğimi içtiğimi hiç bir şey bilmiyorum sürekli ağlıyor alt iki dişi çıktı burnu genzi akıyor acile götürdüm doktor dişten dolayı akıntı var ciğerleri boğazı temiz dedi burun aspiratörü ile sürekli temizle dedi bir de bir damla yazdı 😔ama iki gündür sürekli sebepsizce ağlıyor çok bunaldım çok üzülüyorum onun haline ağlamaktan gözleri davul gibi şişti üst dişleri yana azı çok zorluyor mu ya bilen varsa yazsın kafayı sıyırmaya az kaldı