Merhaba hanımlar, oglum 31 aylik normalde ben oglumu kreşe göndermeyi dusunmuyordum yani anaokuluna başlayana kadar kendim bakmak düşüncesindeyim. Öğretmenim ancak aktif bir çalışma hayatim yok bundan dolayı böyle düşünüyorum. Karşımıza bir fırsat çıktı, az bir miktar para ödeyerek iyi bir krese tam zamanli gönderme fırsatı. Ancak tereddütlerim var, pandemi bebegi olduğu için başka cocuklara alışması zaman alıyor bunu illa ki aşacaktır diye düşünüyorum ama su ana kadar benden hiç ayrılmadi birden tam zamanlı başlaması ve hala 3 yasini bitirmemis olması cok bir sorun teşkil eder mi acaba? Yani başka biri hiç uyutmadı ya da tuvaletini yaptırmadı. Biraz duygusal da düşünüyorum sanirim.Eğer uyum saglayamazsa almayı düşünüyoruz çünkü kres cok uzak. Ha deyince gidip gelemem yani. Düşüncelerinize açığım 🤲