Merhaba sevgili anneler ☺️ Fikrinize ihtiyacım var. Bebeğim yeni bir aylık oldu, doğum kilosu 2800 idi, bir ay olunca 3900-4000 kilo olduk. Anne sütü ile beslendi, çişli bez sayısı gayet iyi o yüzden de doymadığını hiç düşünmedim. Dün gece uykuya bir türlü geçemedi sürekli emmek istedi, en sonunda eşim mama yapalım dedi, 30 cc yaptım verdik, içtikten sonra kolayca uykuya geçti. Siz nasıl anne sütünü mama ile desteklemeye karar verdiniz? Ne yapmam lazım aklım çok karışık.