Canannn123 gölgeliksiz alın ama sıfır alın başınız ağrımasın. Ben o hatayı yaptım. Kontrol edip yollucam dedi. Bende salak gibi sözğne güvenip kargo gelince onayladım. Akşamına bi şişirdik patlak. Her türlü iade yaparımlar gitt sayfamdan başka ürün alın dedi. Walla hakkımı helal etmiyorum. Bende yeni gölgeliksiz aldım. Baya işimizi gördü zaten saatlerce denizde tutamıyorsunuz.