Deletedmom_34 okuyunca benimde aklıma ilk Nutella geldi. Yetişkin olarak bana çağrıştırdığı ilk şey buysa çocuklar arasında isim yönünden zorbalığa maruz kalabileceği bir tercih. Bi de bazı isimleri öğrenebilmek biraz zaman alıyor, zor geliyor insana, biraz o tipte bi isim gibi